Apex Community Blog

Publieke APEX Sites

Posted on: maart 23, 2010

Mensen twijfelen vaak aan de mogelijkheden van APEX als tool om publieke sites te bouwen. Daarom krijg ik vaak de vraag naar referenties met voorbeelden van publieke APEX-applicaties.

Een tijdje terug heb ik mij beziggehouden hiervan een aantal te verzamelen.

De meest ‘sexy’ APEX applicatie die ik momenteel al gezien heb is FamZoo.

Ik stel voor dat jullie de andere sites eens bezoeken en zelf een oordeel vormen.

En natuurlijk de community site zelf: http://www.apexcommunity.be

Geef een reactie

